среда, 3 августа 2011 г.

My life so good)))

Всім привіт!
Це моє перше повідомлення в блозі)) 
Для початку розкажу трохи про себе. Ну що ж... Я досить незвичайна дівчинка із своїми тараканами в голові. Але хочу сказати, що від недавна побачила таку річ, всі такі незвичайні, аж бісить О.о
Ооо цей світ мене скоро зажене в могилу... але всі ми колись будемо там, тому не буду сильно вдаватися в подробиці мого самопочуття))
Отже, щодо моїх смаків... слухаю я Rock... думаю цим все сказано. Ще я танцями довгий час займалась, а зараз переключилась на музику. Ну граю на гітарі))) ну не те щоб дуже добре... але мені це подобається і думаю скоро мої справи підуть на краще. Не те щоб я велика оптимістка... але вірю у щось.. частіше в те що хочу)))
І вам пораджу вірити в щось таке, що б не засмучувало вас)) 
Що ще розказати..? Я досить скептична особа. І до таких справ як кохання підхожу чисто з наукової точки зору)) Так-так.. я знаю, це погано)) 
Надіюсь, що вас зацікавить мій блог, я не можу сказати що я добре пишу. Хоча у мене бувають такі моменти коли треба все написати. Все що думаю)) От цим я і буду тут займатись. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий